L'espoliació per part de l'estat espanyol a les Illes Balears des de l'any 1995 fins ara és de 98.108.891.160,80 €

L'ASM fa una crida a penjar la senyera als balcons

Publicat el 18-12-2017

Presentació de la campanya La nostra senyera al balcó

L'Assemblea Sobiranista de Mallorca fa una crida a la ciutadania a penjar la senyera quadribarrada als balcons durant les celebracions de la Diada de Mallorca, com a mostra de la voluntat irreductible del nostre poble de defensar i reivindicar la  identitat, llengua i cultura pròpies.

Des de l'ASM convidam a penjar la versió de la senyera que prefereixi cadascú: la quadribarrada llisa de l'estendard del Rei en Jaume, que les nostres institucions honoren a Mallorca des de fa gairebé set segles; la bandera oficial de Mallorca, creada a principis del segle XX en ple recobrament de la consciència de poble amb identitat pròpia, prohibida durant molts d'anys pel franquisme i objecte d'atacs furibunds de la caverna mediàtica quan el Consell Insular de Mallorca en va fer una promoció l'any 2006; i l'estelada, símbol de les ànsies de llibertat i independència de tots els territoris dels Països Catalans, més present que mai a tot arreu amb motiu del procés del Principat de Catalunya cap a l'establiment de la República catalana.

Feim una crida també a la màxima participació als actes tant institucionals com reivindicatius de la Diada de Mallorca, i en especial a la manifestació de dia 30, que com cada any treu al carrer milers de persones que reclamen el dret a decidir i un estat propi.

Cartell La nostra senyara al balcó

Palma, 16 de desembre de 2017
Secretariat de l'Assemblea de Mallorca