L'espoliació per part de l'estat espanyol a les Illes Balears des de l'any 1995 fins ara és de 98.106.950.269,72 €

Felicitació a Mª Antònia Oliver pel Premi d'Honor de les Lletres Catalanes

Publicat el 14-02-2016

L'ASM felicita a Maria Antònia Oliver, presidenta fundadora de l'Assemblea Sobiranista de Mallorca, a la qual s'ha atorgat el Premi d'Honor de les Lletres Catalanes.
Enhorabona presidenta!
L'escriptora de Manacor, rebrà el 48è Premi d’Honor de les Lletres Catalanes que convoca anualment Òmnium Cultural. Oliver ha conreat principalment la novel·la i la narrativa breu, però també la traducció, l’assaig literari, la literatura infantil, la dramatúrgia i el guionatge. Fou una de les escriptores capdavanteres de la generació literària dels 70. És la quarta dona destacada amb el premi després de Mercè Rodoreda (1980), Teresa Pàmies (2001) i Montserrat Abelló (2008).
Gràcies Maria Antònia per la teva tasca com escriptora i al mateix temps pel teu activisme donant cara i fent costat al sobiranisme, amb un únic propòsit alliberar el nostre país, continuam comptant amb tu!