L'espoliació per part de l'estat espanyol a les Illes Balears des de l'any 1995 fins ara és de 98.372.657.886,78 €

Comunicat de l'ASM per l'acord que condueix a la República Catalana

Publicat el 15-01-2016
L'Assemblea Sobiranista de Mallorca valora positivament i amb molta alegria l'acord al qual han arribat Junts pel Sí i la CUP i que significa una passa de gegant en el procés cap a la independència.

Tot i les grans dificultats que han marcat aquestes negociacions, des de l'Assemblea sempre s'ha considerat que el procés no tenia aturall i reconeixem que els acords han estat possibles, com no podia ser d'altra manera, gràcies a la societat civil. També reconeixem i agraïm els sacrificis que han hagut de fer tots els partits independentistes. Volem remarcar que aquests sacrificis serviran per assolir l'objectiu comú i el procés en sortirà més reforçat que mai.
Gràcies als partits per haver fet la passa definitiva i gràcies a l'ANC, Òmnium Cultural i l'AMI per haver lluitat fins el darrer moment i per haver donat l'empenta necessària per assolir l'acord que permetrà dur a terme el mandat derivat de les urnes.
Així mateix volem remarcar que aquest acord ens encoratja per continuar fent feina amb la il·lusió d'emprendre el mateix camí.

Palma, a 9 de gener de 2016